Tuesday, December 6, 2011

5. Berätta om vem du var för ett år sedan.

Vid den här tiden förra året gick jag i trean, mådde piss, var ätstörd och träningsnarkoman. Om detta "liv" var nedskrivet på ett A4 papper skulle jag nu vilja sudda, riva och bränna upp hela jävla förbannade skiten. Jag skulle vilja skrika rakt ut och bara glömma glömma GLÖMMAAAAA!!!!!!! Om jag kunde få det ogjort...suck!

Nästa år räknar jag med självständighet, jobb, lycka och en framtid. Ovissheten om framtiden gör mig galen. Jag vill se in i framtiden och veta om jag är på språng, om jag har sparkat mig själv i röven.
Jag vill att mitt liv ska färdas i en spiral riktad uppåt, inte nedåt. Förra året var jag, som sagt, på den grundaste botten och ärligt talat, sämre kan det ju inte bli.

Så jag är nyfiken inför 2012 och vad året har att erbjuda. Jag andas, alltså är jag till och jag ska ta tillvara på varenda minut, klyschigt men åh så sant.

No comments:

Post a Comment