Thursday, December 1, 2011

1. Berätta om dig själv

Jag hatar att åka rulltrappa och jag hatar havet, sjöar och andra vattenberikade pölar, jag hatar krig. Annars är jag ingen tjej som hatar, det är ett alldeles för starkt ord för att missbruka.

Jag älskar min familj, naturen, böcker, vetenskap, universum, bio, regn, bröd, julen, långa promenader, snö, att resa, mitt hem, gamla saker, historia, mina katter, mina vänner, att baka, soppa, pasta, ris.

Jag har en syster i Jönköping, själv bor jag i Göteborg och har pluggat idé historia på Göteborgs universitet. Framtiden vet jag inte mycket om. Jag har sökt kurser till våren men vet inte omdet är vad jag igentligen vill göra.

Jag vill lära mig tyska. Jag vill vandra i fjällen och alperna. Jag vill bo i en stuga med öppen spis någonstans på landet med lagom avstånd till storstaden.

No comments:

Post a Comment